Kizimda idrar yolu enfeksiyonu çıktı yatış yaptılar nolur dua edin 2 ay 15gunluguz daha zaten huysuz du ağlıyordu gaz sorunumuz vardı şimdi hastanede nasıl baş edecem bilmiyorum serum takılı nolur dualarınızı eksik etmeyin ne kadar yatar bilgisi olan varmı bu durumu yaşayan