Emir29 çok çok geçmiş olsun öncelikle. 6 aylıkken( şuan 9 aylığız) yaşamıştık çok zor bir süreç geçirdik bizde hastaneye yatış yapılmıştı. Dediğiniz gibi kusma ağız dolusu, ishal hiç bitmiyordu. Serumlarla toparlamıştık. Bize çinko vermişlerdi zincfort şurup,maflor damla. Böyle böyle toparladık çok şükür. Allah yardımcınız olsun dua etmekten başka çare yok maalesef ama çabuk iyileşiyorlar emin olun🙏🏼