Ben hipotez organik combiotik kullanıyorum kızım günde 4 8 arası kaka yapıyor bağırsakları yormuyor ve memnunum gaz da yapmıyor pek. Bir de mamayı hazırlarken çalkalamayın silikon kaşıkla karıştırın ya da şişeni yana doğru çalkalayın yukarı aşağı yerine hafif hafif. Gazı önlersiniz 🌸