Merhabalar, 3 gecedir bitmek bilmeyen öksürüğü vardı kızımın gündüz hiç biseyi olmayıp gece basliyodu her şey. Bugün de gündüz hep ateşi vardı 38 39 larda ateş düşürücü veriyorum düşürüyo ama 2 saat snra geri cikiyodu. Dr a götürdü babası domuz gribi olabilir belirtiler ona benziyo, bu aralar bu yaş grubu (4) çocuklarda çok sık görülüyor demiş. Bi sürü ilaç antibiyotik flan vermiş, 48 saat içinde düzelme olmazsa burnunu temizleyip örnek olarak inceleriz demiş.
Şunu sormak istiyorum byle bseyi ilk kez yaşıyoruz daha önce bu salgını geçirmiş olan var mı nasıl Bi süreç ? Normal gribal enfeksiyon gibi bisey mi ya, terim olarak domuz gribi dyolar ama ister istemez ürkütüyo bizi.