Mihrimahim16 Kızım 13 aylık 1 ay önce verdim pişik oldu tekrar deneyim dedim gene pişik oldu 🥺 Mandalina vermeyi bundan sonra düşünmüyorum 2 yaşında yesin artık ☹️ Bu pişik olayını nasıl aşıcam ben arkadaşlar…
twinboymama Mihrimahim16 ben 2 mandalina yedim unutup da, akşamına sütten geçip pişik oldular ya. ertesi gün de sünnet olacaklardı, sünnet eden doktor travazol krem önerdi. çok çabuk geçirdi cidden ama siz yine de doktorunuza danışmadan kullanmayın
Mlkhrn Mihrimahim16 travazol çabuk etki eder ama kortizonlu bir krem ona göre kullanın. Ben güvendiğim bir markanın kantaronlu kremini kullanıyorum. Yara ve yanık kremi olarak geçiyor. Doğal bir ürün. Bir günde hafifletiyor. Sonra mandalinaya devam🙂
dumeka Mihrimahim16 ben de 8 aylık oğluma kendi yediğim mandalinadan tattırdım çok istedi diye hemen akşamına pişik oldu. Mandalina kadar hızlı pişik yapan bişey yok. Mustela filan kullandım ama pek işe yaramadı sudokrem geçirdi. Bir de her altını açtığımda suyla yıkayıp kuruladım ve 5-10 dk havalanması için açık bıraktım.
Dilruba_1 Mlkhrn Ben güvendiğim bir markanın kantaronlu kremini kullanıyorum. Yara ve yanık kremi olarak geçiyor İsmi nedir acaba ?
dumeka Mihrimahim16 yıkayıp havalandırmayı da ihmal etmeyin mutlaka özellikle kakadan sonra açık bırakıyorum ben ufak tefek çiş kazalarını göze alıp ☺️