Arkadaşlar ben 4 ay önce doğum yaptım bı kızım var ve çok zorlanıyorum bebeğim alerjik bebekti 40tan sonra teşhis kondu sütüm sağlık sorunları nedeni ile kesildi alerjik mamaya başladık 2 ay 37 günlükken de içmemeye başladı reflüsü varmış ama kusması yoktu reflü beslenme reddi yaptı ilaçları kullanıyorum dik tutuyorum reflü yatağında uyutuyorum ama ne yapıyorsam olmuyor uykudayken veriyorum 5 dk sonra uyanıyor ve uyumuyor yalnızım kimsem yok çaresizim her günüm ağlamakla geçiyor 48 kiloya düştüm eşim gofev nedeni ile hastanın 4 günü yok gelince de Hayri yok ben ne yapcam bilmiyorum