Minikpatatesim Merhaba kızlar elinde park beşik olup satmayı düşünenler var mı mağlum piyasa çok pahalı bize çok kaba olmayacak sağlam temiz bir park beşik lazım
Ballkizimm Minikpatatesim Bende var ama cocuk ciksin diye ayak ucunda fermuarli kapi var o fermuari bozuk sadece. Yatagi da var..
bikerem Minikpatatesim Bundan var bende,oyuncak dolabi olarak kullandik,yatagi kilifi ara kati titreşim müzik kutusu oyuncaklari vs duruyor,ebatlarini ınternetten bakabilirsiniz( disardayim da)
Kbraba Minikpatatesim dolaptan sıfır aldım memnun kaldim @uygunlarbebe ye bakabilirsiniz dolap hesabından
bikerem Minikpatatesim 500tl düşündüm,kargo benden. Dusundugunuz aralikta ise dolap hesabimdan bakabilirsiniz. Kullsnici adim @Bikeremim