3,5 aylıkken döndü. Dişini 7. Ayda çıkardı. Bunlar bana göre erken, vakitlice oldu. Ama henüz emekleme ve desteksiz oturma yok. 8. Ayimiza 10 gün kaldı. Endişe de duymuyorum açıkçası. İllaki yapacak. Her bebek farklı bunu da biliyorum. Emeklemeye de bilir kim bilir. Ama artık bunları yapsın istiyorum.☺️ Var mı bu ayda benim durumda olan.