YYenianneeee Kızlar migrosa başvuru yaptım işe kabul edildim çalışma şartları nasıl bilen var mı çevresinde çalışan felan bişey söyleyin lütfen?
3yasakadarsifirekran YYenianneeee ben 10 sene önce çalıştım şartları iyiydi o zaman şimi nasıl bilemem ama diğer yerel marketlerden çok daha iyi kurumsal