Larenmerve
2 ay 2 gunluk kızım var dün kalca cıkıgı ıcın ultrason muayenesi oldu doktor 2 kat bez takın dedı 1 ay sonra kontrole cagırdı alfa acıları sagda 57 solda 55 ölçulmus bilateral kalça tip a 2 yazıyor raporda yasayan varmı cok uzuluyorum ..bacakları acık kalsın mumkun oldugu kadar kanguru ıle gezgırın dedı doktor
Larenmerve
[bilinmeyen] cok sevındım kımse yazmayınca karamsarlıga kapıldım yastıgıda koyayım cıkık yok degılmı doktor oyle birsey demedi ama üzülüyorum ister istemez
Larenmerve
[bilinmeyen] anladım allah razı olsun canım
Larenmerve
[bilinmeyen] yaaa haklısın sanırım niye bizi oyalıyorlar yada ne bıleyım nıye yıpratıyorlsr kahrımızdan ölüyoruz cocugunuza bırsey olmasın dıye dua ediyorum zaten dogdu dogalı damak dusmesı yasadık meshane den iğne ile idrar aldılar birde bu cıkarsa 2 ayda 20 yıl yaslandıgımı hıssedıyorum