meraba kızım 15 aylık 2 gündür etrafında dönmeyi keşfetti dün 1 kere yaptı baktim bugün de yaptı ama çok kısa süreli dur diyince duruyor bana bakıp gülerek yapıyor bütün etrafında dönmeyle ilgili postlara baktim genelde bu aylarda çoğu bebek yapıyor bi keşifi mi acaba bi sıkıntımı