Anneler merabalar. Dişimden dolayı doktora gittim augmentin 625 mg verdi. Emzirebileceğimi bebekle ilgili bi sıkıntı olmayacağını söyledi. Antibiyotiği dün kullanmaya başladım emziriyorum aynı zamanda ama bebeğim normalden fazla uyuyor gibi gelmeye başladı bana. Doktor kullan dedi ama antibiyotik alırken emzirmem doğru mu, bebeğimin uyumasının antibiyotikle alakası var mı kafamda bi dünya soru var 🤦🏻♀️ Böyle bi durumla karşılaşan var mı aceba