Freedyaq Hipp mama kullanıyoruz ama bulunması zor oluyor.Humana veya sma düşünüyoruz? Hangisini kullandınız yardımcı olun
Lolik Freedyaq hipp kullanıyorum bende ama bi çok markette var ,merkezi olmayan bir yerde mi oturuyorsunuz da bulamıyorsunuz
Fairytale_1207 Freedyaq ben sma optipro kullaniyorum. Gaz kabizlik ishal vs bir problemimiz olmadi suana kadar. Tabi herkeste degisir ama yillarin mamasidir sma. Guvenle kullanabilirsiniz. Benim kardesim bile zamaninda sma ile buyudu. Icerigi de en iyi mamalardan biridir. Ayrica 800 gr secenegi olan pek mama yok. Sma bu konuda da hem fiyat hem de miktar açısından daha avantajli oluyor
Meryem063 Sma kullanıyorum çok memnunum besin degeri ve kemik yapısınada çok iyi geliyor doktorumuz öyle söyledi boş yere şişirmiyor yani bebişleri tavsiye ederim
Damlapoyraz Ben doğumdan itibaren mama kullanıyorum bebeğime şuan 5 aylık yeterli sütüm yoktu ve tamamen kesildi. Sma optipro kullanıyorum çok çok memnunum. Bebeğimin kilosu gayet yerin de maşallah kesinlikle öneririm
Surimsine Bebeğim doğduğundan beridir (10 aylık) Sma optipro kullanıyoruz besin değeri ve içeriği açısından güvenilir bir marka Türkiye’ye gelen ilk mama yani köklü bir marka bebeğimin kilosu da doğduğundan beridir gayet iyi tavsiye ederim