hanımlar merhaba. ikizlerime triko tulum almıştım. 2 adet 0-1 ay, 2 adet de 1-3 ay sipariş vermiştim. 1-3 ay daha iyi oldu 0-1 ay olanı da iade edecektim ama unuttum🤦🏽♀️ velhasıl elimde 2 adet 0-1 ay triko tulum var. şuan satışta değil link atsam daha iyi görürdünüz ama ben bebeklerimden bi fotoğraf yükleyeyim. 380₺ ye aldım. 100₺ yeriyorum almak isteyene, dediğim gibi etiketliler zaten🫠 en yakın kargo bana araçla 10 dk mesafede. bebeklerimden fırsat bulup ne zaman kargolayabilirim bilmiyorum. elden almanız tercihim olur. istanbul kurtköye yakınım
