3bebekannesi3 Selam bebegimin kuyruk sokumunda tüyler var bu şekilde bebeğinde tuy olup sorun olmayan varmi acaba 🙏🙏
UmutsuzPolyanna 3bebekannesi3 benim oğlum da var tüy ama normal vucüt kılından biraz daha koyu renkte hiç bir sorun yok kızım dada var zamanla dökülür diyorlar
mimikkralicesi 3bebekannesi3 benim kızımdada var doğuştan ama hiç böyle düşünmemiştim ve bilmiyordum bir sorun olacağını şuan çok şaşkınım😳
3bebekannesi3 UmutsuzPolyanna usgde bakıldı çoğu defa da yinede biraz tedirginlik oluyor omirilikle bağlantılı diyen bi doktor olmustu
rabia87 Mutlaka bi doktora gösterin çok yakınımın kızının da aynı şekilde tüy vardı önemsemediler daha sonra çok zorlandılar bi hekime gösterin ihmal etmeyin
gkbyza rabia87 ne alaka ya 🙄 15 günlüğüz bizde de var belki 15 günün 10 günü doktora gittik evirip çevirip baktılar hiç öyle bir şey demediler.