Colahusu Biberon kullanan bebek kolaya alışır meme reddi yapar diyorlar sizce doğru mu ? Cünkü cogu zaman bebeğimin doymadıgını düşünüyorum mama veya sütümü sağıp biberonla versem mi diye düşünüyorum ama sonra alışırda memeyi tutmazsa diye korkuyorum
Morningstar Colahusu neden böyle düşünüyorsun kilo alımı nasıl yani emzirmek varken sütünü sağıp vermek sutunude azaltır hiç böyle şeylere girme bence bebek kaç aylik
Mom098 Colahusu eğer kilo alımı iyiyse sakin yapma. Gerek yok. Ama kilo alımında sıkıntı varsa yap. Yani şöyle benim kız sürekli emiyordu ama yeteri kilo alamamış mama başladık. Biberonu da avent ve lansinoh kullanıyoruz meme reddi olmadı çok şükür. Emzikte avent. Ama yine de memeyi biliyor direkt meme istiyor yani demem o ki çok mecbur kalırsan avent ya da lansinoh tercih et
Asyaveannesi04 Colahusu 4.5 aylıkken işe başladım mimijumi diye bir biberon verdim kızıma diğerlerini almadı çünkü 10 ay 6 günlük hala ben yokken o biberonla süt sağıp veriyor babaannesi
Sontvbukucu Colahusu evet uzaklaştırır. Meme reddi yaşayabilirsiniz. Kaşık biberon kullanabilirsiniz.
Colahusu Morningstar 1 ay olcak 3 gün sonra daha kontrole gitmedik kilosu hakkında doktor söylerse başlaeım zaten şuan yapmıyorum ama baZen düşünüyorum yapsam mı diye
Colahusu Mom098 benimde emzik avent biberonda mam. Ama daha kontrole gitmedik doktor kilosuyla ilgili tam bişey söylesin ona göre başlarım artık
cogulsahis Colahusu ikizlerim var küvezde biberonla beslendiler kızım hiç memeyi almadı oğlum ise 3. Ayımızda yeni memeyi reddetti çişli bez sayısı, kilo alımı iyiyse sadece emzirin derim.