Oyacan34 Merhaba 27 aylık oğlum anne baba al git bu tarz kelime var ama ikili kelimeleri yok çocuk doktoru sorun yok diyor ama annelik iç güdüsü sanki bişey varmış gibime geliyor nasıl bi yol yada hangi doktora götürmeliyim tşk ederim
Ogretmenanne52 oğlum 27 aylık benim oğlumda sadece anne ve baba var başka kelime yok. otizm zannettim doktora gittim ama değilmiş çok şükür . çünkü tüm komutları alıyor çok akıllı istediği şeyleri parmak ile gösteriyor. ama kelime yok inatlaşıyor
Oyacan34 Ogretmenanne52 bizde de durum aynı komutlarda hiçbir sıkıntı yok ama annelik iç güdüsü mü gerçekten bi sıkıntı yok benim evhamımmı anlamadım konuşturmak içinde kitap etkinlik çok uğraşıyorum. Tv telefon yok