Sevval37 aynı şekildeyiz birebir aynı damlaları kullanmışız ve aynı şeyleri yaşamışız Evet ben de artık bir şey kullanmıyorum bıraktım damlalara toplam nereden bakarsanız 600 liranın Üstünde para harcamışım hayır parasında değilim İşe yarasa bari Şu an saat 7 sabahın 7’si geceden beri ıkındı şu anda uyusun diye kucağımda uyutuyorum ayaklarına sıcak su torbası koymuşum fayda etmemiş Bu gaz ne zaman bitecekse ben o zaman insan olacağım gerçekten