Busraaaarsn Sadece parol içebilirsiniz galiba, ağrıyan dişinize karanfilnezip koyabilirsiniz ben de sık sık yapıyorum iyi geliyor, bir de iltihap yoksa sarımsak köyün oraya hafif ezip o da iyi geliyor