Asligcl45 Bebeğim 4 aylık bu zamana kadar hep sarı renkte kakası vardı ama bugün yeşil renkte ve diğerlerinden farklı bi kötü kokusu vardı bunun nedeni ne olabilir lütfen yardım edin 🙏
BirTostosAnnesi Asligcl45 Sizin yediğiniz besinlerden dolayı kakası yeşil olabilir. İshal ve kokulu yapıyorsa bir gaita testi yaptırılmasını öneriyorum.
Linaduygu BirTostosAnnesi bizim 2. Aydan itibaren hep yeşil ve kokuluydu test falan istemediler normal dediler hala devam ediyor bu şekilde bahsettiğiniz test ne için acaba bilgi verir misiniz özellikle kendim istiyim bari yapsınlar diye
Ceylan578 Bizde doktora gittik en son kakası yeşil diye ishale dönerse getirin demisdi birsey yapmamişdi ama yakınlarım bebek üşüttüğü zaman yeşil yapar diyorlar tabi ne kadar doğru bilmiyorum
BirTostosAnnesi Linaduygu Gaita testi kaka testidir. Kakadan örnek alınıp laboratuvarda incelenir. Kakada adenovirüs, rotavirüs vs var mı diye incelenir. Yaptırmanızı öneririm.
Tugba316 Benim kızımda da olmuştu kurbağa yeşili gibi gaita testi yapıldı bakteri çıkmıştı antibiyotik kullanınca geçmişti doktora gidin hatta kakalı bezin fotoğrafını çekip göstermiştim ben