melekbuse22 22 Haftalıkken yüksek tansiyon ile fark edildi. Bulunduğum memlekette hastanede 2 kez yatmama rağmen hala kan sulandırıcı ve tansiyon ilacı başlanmadığı için bebeğimin su seviyesi sınıra indi. Ardından pılıyı pırtıyı toplayım doğru memlekete geldik annemlerle. Her hafta hem perinatoloji hem kadın doğum. Her gün 1 kilo havucun suyu kilo alımı azaldığı için her sabah cici bebe ve doğuma kadar 40 kilo ceviz yemek zorunda kaldım. Zor bela 37+5 te +20 kilo ile oğlumu kucağıma aldım.