Merhaba kızlar 11 aylık bir bebeğim var geceleri çok emiyor dün gece sağ göğsümü emdi çoğunluk ve göğüs ucum hafif kızardı acıyordu ama şuan ağrı var göğsümde ve sertlik var dokunamıyorum acıyor ilk kez başıma böyle birşey geldi sol göğsümde sıkıntı yok normal . Bebeğimi emzirdim belki sütten dolayıdır diye ama hayır değil rahatlama hissi gelmedi aksine daha da sertleşti ve ağrısı arttı bu nedir daha önce başına gelen var mı lütfen yardımcı olun 😔😔