Arkadaşlar bi ay önce kızım tsh t4 hormonu yüksekti işte 2 hafta sonra gelin dediler ama eşim görevde olduğundan hastanede uzak ve ben şehrin yabancısıyım işinden dolayı eşimin 4 hafta sonra dün gittim ve doktor düzelmiş dedi önemli testler çıkmamış dedi kan aldırmıştık eşim bugün gitmiş ve eşime vana gidin hormonlarının bazıları çoğu yüksek demiş doktor eşimde net anlayamamış horman bişeyden randevu alın demişler hormon yüksekliği ne demek elbet önemli ama orda doktora eşimin işinden dolayı hızlı gitmesi gerektiği için gidemedim ve soramadım zaten doktor ilgisiz davranıp hızlı hızlı konuşmuş ve beni panige soktu başına gelen var mı