yagmurtpl Merhabalar, 3.5 aylık bebeğime kanguru bakıyorum, boroosh baby dikkatimi cekti aklıma yattı, kullananlar tavsiye ediyor musunuz?
Selma42 yagmurtpl nerdeyse 9 aylık 3 aylıktan beri severek kullanıyorum. Başta aparatları karışık geliyor ama Kullandıkça seversin alışırsın
kumsalicem yagmurtpl eveettt kesinlikle kızım 2aylıktı yaklaşık kullanmaya başladığımızda ve şuan 7 bucuk aylık hala kullanıyoruz sanıyorum uzun bi süre daha kullanacağız 🥰🥰
merveipek Biz yaklaşık 2 aylıkken kullanmaya başladık çok memnunuz bebeğim şu an 4,5 aylık severek kullanıyoruz ☺️
yagmurtpl merveipek tugceaksu_ Selma42 Ay cok teşekkür ederim cevaplarınız İcin 🙏❤️ peki standart model mi New age mi kullanıyorsunuz? Kuması nasıl? Sipariş vercem bugun hemen inşallah 🙏
Oslemyasar merveipek ya bende ondan aldım bebeğim 50 günlük ama ya beceremedik uada bebegim sevmedi nasil taktiniz
KaSeAy yagmurtpl New age kullanıyorum 1 aylıktan beri. Suan 9 aylık sayılır. Her seferinde uyuyor hemencik👌🏻 Cok memnunum. Kucakta tasırken kollar cok yoruluyor ama kanguruda yorulmuyorsunuz.
tugceaksu_ yagmurtpl rica ederim new age kullaniyoruz kumasi cok guzel kesinlikle terletmiyor memnunuz esimde bende rahatlıkla takabiliyoruz
Umrnkrhn KaSeAy bende almayı düşünüyorum ama bu model kanguruda bebek hem öne hem de arkaya dönük olarak taşınabiliyor mu.
yagmurtpl Ilda umarım yaa ben de bugun sipariş vercem, tek başıma cıkamıyorum, bebek arabası cok hantal, kanguru kurtarıcım olacak
yagmurtpl Ilda merhaba naptınız geldi mi kangurunuz? Ben bugun denedim ama belim ağrıdı biraz, acaba ayarlayamadım mı 😔 bebeğim sevdi Allahtan dısarı cıkınca ses etmedi buna cok sevindim 🥰
yagmurtpl Ilda merhaba naptınız geldi mi kangurunuz? Ben bugun denedim ama belim ağrıdı biraz, acaba ayarlayamadım mı 😔 bebeğim sevdi Allahtan dısarı cıkınca ses etmedi buna cok sevindim 🥰
yagmurtpl Umrnkrhn taşınabiliyormuş ama önde yüzü öne dönük en fazla 15dk tavsiye ediyorlarmış bebişin sağlığı açısından
KaSeAy Umrnkrhn Taşınabiliyor ama öne dönük 6 aydan sonra öneriliyor o da 15 dk dan fazla olmamak sartı ile. Ama bu tüm kangurularda bu şekilde . 15 dk dan fazlası zararlı olabiliyor
KaSeAy yagmurtpl Kumaş cinslerinden pek anlamam ama yumusak bir kuması var siyah gri çizgili aldım tüm kıyafetlerime uysun diye:)
yagmurtpl tugceaksu_ hangi rengi kullanıyorsunuz acaba? Ben de sipariş edicem inşallah biz de severek kullanırız 🥰❤️🙏
tugceaksu_ yagmurtpl ben ferace giyiyorum o yüzden siyah aldım negro muydu neydi modelin adı böyle ince çizgili insaAllah sizde memnun kalırsınız kangurudan
Ilda KaSeAy acaba bir aylıkken nasıl durdu benim bebiş 40 günlük boroosh aldım ama acaba erken mi kullanmak için diyordum
yagmurtpl Bsrm solomonbaby arkadaşımdan denemek İcin aldım, kızım hic rahat etmedi 😔 boroosh baby ayarlanabiliyormuş, Bi umut sever kızım inşallah, elim ayağım olacak cünkü