Deletedmom115 biz kimseye saldırmıyoruz, sadece 2. El satıyorsanız ona uygun olarak satın diyoruz, kimseye de çirkefleşmedik, insanlar size fiyatını biraz daha uygun tutun demişler bu kadar ama uzatmışsınız. Ben de 2. El alıyorum ve satıyorum ama yarı fiyatına yapıyorum bu işlemi. Programda bile şu fiyat yaparsanız daha hızlı satarsınız diyor, aynı atarı programa da mı yapıyorsunuz?