Ipekkuzusu Merhabalar tecrübeli annelerim kızıma oda yapicam montesori yatak almayı düşünüyorum (indirimler varken )))tek kişilik yatak alıp memnun olanlar marka ve kodlarını yazabilirse çok sevinirim 😊😊
ettyymom Ipekkuzusu ben montessori aldım çok memnunum tek kişilik yatak almayı düşünmedim hiç düşme riskinden dolayı aşırı hareketli bi oğlum var markası caploonba oğlumda çok sevdi
Motherofaboy Ipekkuzusu Henüz almadıysanız size önerebilirim ben marangozda yaptırdım 1250₺ çok memnunum
Ipekkuzusu Ceydaela bugün biraz araştırma yaptım isbir yatakta Mina ve Kardelen isimli yatakları bebek ve çocuklar icin öneriyorlar. İsterseniz bir bakın sanırım onlardan tercih edeceğim 😊
oglumubeklerken Üstte kalsın bende burda bekleyeyim bizde oğluma oda yapmaya karar verdik hafta sonu mağazaları gezicez bi bakalım piyasa fiyatları nasıl
Ipekkuzusu oglumubeklerken oglumubeklerken bugün biraz araştırma yaptım isbir yatakta Mina ve Kardelen isimli yatakları bebek ve çocuklar icin öneriyorlar. İsterseniz bir bakın sanırım onlardan tercih edeceğim 😊
ettyymom oglumubeklerken bu canım çok çok memnunum oğlum 13 aylıkken aldık şu an 21 aylık o yuvarlak görünen cam yerde gece lambası
Ftmnrzdmrr ettyymom merhaba ölçüleri nedir bende montesori araştırıyorumda kızım çok haraketli gece uyurken park yatağa tırmanmaya çalışıyor. Sizce sağa sola çarpar mi
ozgennk ettyymom merhaba ettyymom merhaba benim bebeğim de 14 aylık böyle bir yatak yaptırıyorum montessori ,yataktan düştü mü hiç bebeğiniz en çok bundan korkuyorum alıştı mı hemen inmeye? Bir de iç yatak ne tercih ettiniz yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻
zeynep321 ettyymom merhaba nerden aldınız .kızım uyanır uyanmaz besiginde ayağa kalkıyor bende böyle bı yatak almayı düşünüyorum ama kalkıp düşer diye tedirginim .
oglumubeklerken ettyymom çok güzelmiş güle güle kullanın bizde oda yapıcaz bu zamanlarda da onun için istedim sagolun 🤩
ettyymom Ftmnrzdmrr 100 200 ölçüsü kenarına korumalıklar koydum ben çarpsada bi şey olmuyor 4 tarafi çevrili hatta ilk alışması için kendisinin iki battaniyesini sarkıtarak kenarlar koymuştum böylece üste kısma vurma riskide azalmıştı ama şu an alıştı güzel uyuyor