ilkgozagrimmmm evet memede uyurdu sabaha kadar bir kaç kez uyanırdı😄memeyi bırakınca kesintisiz uyumaya başladı iştahı düzeldi yemediği şeyleri de yemeye başladı yavaş yavaş 🙏🏽 çok şükür
Ben çok korkmuştum memeden kesince ya yine yemez ise diye. İlk 2,3 gün meme diye ağladı geceleri kalkıp bir annem aldı bir ben aldım. Sevdiği yicekleri sordu geceleri su,muz,bisküvisi gibi😅onları verdik birkaç gece öyle oldu. Sonra uyanmadan uyumaya başladı gece kalkmıyordu artık🤗