Samsai Bebeğim yarın 8 aylık olacak hala bizi taklit etmiyor. Yani alkış gel gel bay bay dil çıkarma mimik takliti vs yok. Normal mi? Babıldama yok. Ama motor gelişimi yerinde.
Esoca38 Samsai 11 ay 5 günlük hala alkış bay bay falan yok. Arada bir elini gel gel yapıyor ama gel gel diye mirildanmadan. Biz oksurunce oda öksürüyor öksürüğü taklit ediyor sadece değişik bir çocuk gibi 😂
sb- Samsai babıldama hariç hiç biri yoktu bizde de 10.aydan sonra başladı doktor da 1 yaşa doğru olmasının normal olduğunu söyledi korkmayın hepsi bir anda oluyor🙃
Abc_1010 Samsai merhaba çok zaman geçmiş ama sormak istedim,taklit ve Babıldama yeteneği oldu mu acaba? Nasıl geçti süreç☺️ teşekkür ederim
Samsai Abc_1010 9. Ayını tamamlayınca babıldamaya başladı. Sonrasında bu süreç hızlandı 1 yaşını doldurunca bilinçli baba anne dede demeye başladı. Şuanda kendi kendine bile konuşuyor 😂😂