bdilekkayra maşallah kuzucuğa 💙 bize de 5.aya kadar eğitim vermeyin demişti ama 5 olunca da verin demedi. Ben de uyku eğitimi vermeyi düşünmüyorum pek aslında. En büyük derdim sadece kucakta uyumasıydı, o da çözüldü bu ara çok şükür. Artık idare ederiz heralde. Büyüdükçe zorlanırsam da bakarım artık.
Gece uykularını bölmemek için bi de şey okumuştum, hep aynı saatlerde uyanıyorsa o uyanmadan önce emzirin diyorlardı belki işinize yarar. Ben gece tek emmeyi öyle yapabiliyorum sadece öbüründe o uyanmadan kalkamıyorum.