Gurbette oğlum anne babasından başka kimseyi görmüyor ve bana aşırı düşkündü babası evde olsa bile ben lavaboya gidemezdim peşime ağlar babası ile yalnız vakit geçirmez illa ben de olacaktım. Şimdi bir haftadır bütün gün kapıyı gösterip baba diye ağlıyor gün içerisinde babası görüntülü arıyor telefon kapanınca zor sakinlestiriyorum baba baba baba susmuyor bir türlü. Dün gece de uyandı baba diye ağladı ve benim kucağımda susmadı babası alınca sustu 😂 şimdi de öğle uykusuna geçecek babasını sayikliyor ne ara bu kadar çabuk satildim anlamadım ama işime de geliyor gece seni istiyor diyip veriyorum çocuğu 😂😂