Grapegirl Kışın 9 aylık olacak oğlum hangisini kullanmak mantıklı elimde mont var ama bilemedim 🤷♀️ Siz ne kullanacaksınız bu kış
Gnc16 Kndi basina tam anlamiyla yurumeden mont bna mantiksiz geliyo suanda 10 ayligiz henuz kndi basina yurumuyo tahmini 3 ay sonra yurumeye baslasa 13 aylik olcak ozamana bitane mont yada kaban neyse alirim diye dusunuyorm
Mavilimorlu Lcw daha çok uyku tulumları gördüm. Kışlık tulumlarq bakıyorum benn de işin içinden çıkamadım. 1 yaş bebeğim 2 yaşa bakıyorum. N3 kadar büyük o kadar taşıması giydirmesi rahat diyorlar