Gamze225 Merhaba bebegim 45 günlük %90 mama %10anne sütü olarak devam ediyor 3 4 saate 90 CC mama veriyorum doğrumu yapıyorum azmi çokmu veriyorum tecrübeli anneler yazablrmi
Whatornot Gamze225 bebeğin bünyesine bağlı 2.5 aylık kızım daha bugün ilk defa tek seferde 90 cc anne sütü içti
Nslhn5561 Gamze225 ben de mama veriyorum ama az veriyorum sanırım 🤷🏼♀️ Hangi biberonu tercih ediyorsunuz meme reddi olmaması açısından soruyorum.
menek16 Gamze225 bizde mama anne sütü olarak anne sütü yok denecek kadar az 2 saatte 1 90 cc veriyorum 3 aylığız mama ölçünüzü doktorunuzda belirler aslında en dogru onlar söyler
Aysnrgul Nslhn5561 bizde 2,5 aylığız meme mama şeklinde gidiyoruz. Biberon olarak philips avent i öneririm kesinlikle anne göğsüne çok yakın
Liyasmum Nslhn5561 bende philips avent kullanıcısı olarak çok memnunum asla meme reddi yaşamadım. Diğer biberonlardan süt içmiyor
Eflinveannesi_1 Aysnrgul siz kaç cc veriyorsunuz acaba benim kızım da 2 ay 10 günlük 90 CC veriyorum gece de 120
Aysnrgul Eflinveannesi_1 90 cc veriyorum ben de ama artık yetmiyor gibim geliyor çünkü biberon bittiğinde bağırıyor 😓 gece de aynı cc, bi meme bi mama öğünü yapıyoruz
Eflinveannesi_1 Aysnrgul bizimde aynı sadece gece uykusuna geçerken 120 CC veriyorum uzun uyusun diye sonra meme+ 90 CC mama fazla mı veriyorum diye de korkuyordum
Ahsenkus1 Aysnrgul yetmiyordur bence benmki 40günlük gece 120içiyor az verirsem aynı şekilde bağırıp yırtınıyo
Aysnrgul Ahsenkus1 doktorum 90 cc yeter demişti ama yetmiyor arttırdım şimdi 120 cc yaptım sabah bittiğinde bağırmadı🙏🏻☺️
Eflinveannesi_1 Aysnrgul maşallah size 🌸ya ben biraz korkuyorum çok kilo alacak diye 5.800 idi 2 ay kontrolünde