Kızlar merhaba kızım dün ateşlendi çocuk acile götürdüm. Fakat pratisyen hekim vardı ve tecrübesiz ve heycanlıydı. Boğazları hafif kızarmış dedi ve agumentin antibiyotik yazdı. Biraz kızarmış antibiyotik kullanacak kadar kötümü dedim. Kullanılmalı dedi. Ben yıllar boyunca antibiyoti kullanmış biri olarak başlarsam sonunu alamayacağımı biliyorum. Daha önceden sarımsak kürünü kullanıp antibiyotiksiz atlatan varmı