Zeynepveminigi_ Merhaba anneler bi sorum olacaktı, bebeğimin sürekli yediği ağzına geliyor çevremdekiler çok emziriyosun ondan diyorlar ama yinede bilemedim hep ağzına geliyo sonra şapırdatarak yutuyo su ver diyorlar kafam çok karıştı ya tecrübeli de değilim
Ayaz13 Zeynepveminigi_ emdikten sonra çok düz yatırmayın , bebeklerin mide kapakçıkları tam gelişmediği için düz yatırıyorsanız geri gelmesi normal
Miniktirtillarim Zeynepveminigi_ kac aylik canim? Yastik koyma bence hic bir doktor tavsiyesi etmiyor yastigi yasina kadar. Benim 2 kizimda asiri kusan bebekler hep sut agizlarinda kalie memede uyurlarken mesela son anda yiatarlar yada kusarlqe falan hep yan yatirdim ama hic reflu yatagi kullanmadim 4 ay babynest icinde yatırdım babynestin altina hafif egim vermek icin pikeyi katlayip koydum hafif rampali oldu gayet iş gördü yani
Ayaz13 Zeynepveminigi_ incecik bir yastik olabilir emdikten sonra 5-10 dk yatırabilirsiniz yada yattığı yerin altına aZıcık çarşaf katlayıp koyarak meyil verebilirsiniz . İnternetten reflü yatağı yazıp bakabilirsiniz anlatmak istediğim şey aslında evde onu yapabilmek ama siz alabilirsinizde 😊
Zeynepveminigi_ Miniktirtillarim 2 ay 22 günlük Hmm evet doktorlar ön görmüyor ama yastıksız da beşikte yaramıyor hemen dönüyor