H_nurozkan Merhaba tansiyonum 10/7 nabzım 110 yaklaşık yarım saattir böyle ne yapabilirim neden böyle oluyor
ObirAnnnee H_nurozkan Tansiyon normal. Sadece nabız hafif yükselmiş çok hafif ama. Dinlenin bir süre geçmiş olsun 🌼
Ozgeayazmuhammed Tansiyon normal nabzinizda. Bende de nabız problemi vardı 140 falan oluyordu 160 yapabilecek bişey olmuyor doktor bol su iç dinlen dedi