unal4195 Sağlık ocağının verdiği Demir damla oğlumda gaz yapıyor 1 ay 14 günlük eşimde gaz yaptığı içimi vermemi istemiyor ama bana saçma geliyor çünkü veriyorlarsa vardır bildikleri bu sefer Demir eksikliği olur diye korkuyorum nasıl beni yol izlemeliyim
Asyameva29 unal4195 başka marka alın sglik ocgnin verdiği btn d ve demir takviyesinde katkı maddesi var ozel alın içeriği temiz olan
Bebegimm1 unal4195 d vitamini cok onemli mutlaka kullanin ama ben saglik ocagin verdikleri d vitamini ve demir damlasini kullanmadim doktorumun yazdigini verdim saglik ocagindakiler cogu bebege gaz kabizlik yapiyor siz baska alin eczaneden