Hanımlar 2 buçuk yaş çocuğu öfkesi diye bişey var başımızda, çocuk aşırı sinirli. Yani durup dururken dişlerini sıkarak bana doğru geliyor mesela çimdik atiyo bana. Ya da durup dururken saçıma bı yapisiyo yoluyo. Yapma diyorum etme diyorum gözlerine bakarak bak diyorum canım acıdı benim ben üzülüyorum böyle yapinca sen. Bidaha yapmicam diyor beş dk sonra yine aynı. Bazen kendi yaşıtlarına da yapıyor arkadaşların çocuklarıyla bir araya geldiğimizde valla çok geriliyorum acaba onlara da saldırır mi diye. Ay bazen de sürekli öper sarılır mesela herkese. Bu çocuk neden boyle çözüm öneriniz var mıdır? Sizde de oluyor mu böyle öfke sorunları?