Merveeofs merhabalar benim oğlumda 3 aylık balgamlı öksürüğümüz var doktor hemen antibiyotik ilaç vs verdi ama ben kullanmadım doğan yöntemlerle yapıyorum hakiki zeytinyağının içine sarımsak ezerek koyun ve sabah akşam bebeğinizi ayaklarının altına sürün çok faydası oluyor, bir de göğsüne kantoron yağı sürüp havluyla kapatıyorum deneyebilirsiniz . Bu halka bebeklere ilaç vermesinler çok ciddi bir şey yoksa zaten