ipeek0807 Selam kızlar hemoroid sıkıntısıyla doktora gittim ama bana makatta çatlak var dedi anal fissür diye geçiyormuş adı daha önce olan var mı nasıl geçecek
Zehra04 ipeek0807 benim hamileyken oldu çok kabz kalmaktan catliyo çok zor günlerdi ya krem ve jel vermişti doktorum öyle geçmişti ama baya zaman gerekiyo hemen geçen bi durum değil geçmiş olsun
SetenayCo ipeek0807 Öncelikle çok geçmiş olsun, doğumdan sonra uzun bir süre çok çekmiş biri olarak profilimde bununla ilgili bir başlık açmıştım, mutlaka okuyun. Ve ısırgan otu kürünü deneyin, faydasını göreceksiniz… Sevgiler…
mertalibrother ipeek0807 2 sene oldu dogum yapalı hala devam ediyor artık kronik oldu kabız olmadıgım sürece iyiyim ama kabız olurum diye ödüm kopuyor cok zor bir hastalık
Lsvda Bende kronik anal fissür hastasıyım kabız olmamaya çok dikkat edin, sıcak suya oturun rahatlatacaktır.