limonkolonyasi oğlum 3 yaş 9 ayda abi oldu. Hep çok hareketli bir çocuktu, bebekken bile kıcakta düz durmak istemezdi illa hareket etmem salınmam gerekirdi. Ama abi olunca daha zorlaştı her şey. Henüz okula gitmiyorken hareketli olması çok dert değildi. Ama anaokuluyla birlikte kurallara uymak, sınırlara saygı göstermek, odaklanmak, dikkati sürdürmek, dürtüsel davranmamak zorlayıcı oldu ve bunun için gittik doktora.
Yani doktorun söylediği doğru üç yaşta ilaç tedavisi mantıklı değil.
Ama terapi ile evde yaşadığınız zorlukları büyük oranda aşabilirsiniz.
Ha bence eğer dehb ise psikiyatr tedavisi için birinci sınıfı asla beklemeyin. Anaokulunda gerçekten eğitim veren bir okula gönderip psikiyatr sürecini başlatın ki birinci sınıfa hazır başlasın.