Merhaba,
Bu defa sanırım ilk kez sağlık konusunda bir post atıyorum.
Soru basit çocuğuna DEHB teşhisi konulan biri var mı aramızda?
Süreç nasıl başladı, nasıl ilerledi, gelecek günler güzel mi?
Büyük çocuğumda DEHB varmış. Daha dün teşhis konuldu ve doktoru ilaç tedavisine başlamak istiyor tabi terapinde ek olarak. Terapi konusunda mutluydum hiç üzülmemiştim ama ilaç tedavisi beni baya bir korkuttu😢