Asmin567 bi kere insanlara ne. Her çocuğun yapısı farklı. Benim kızım sa çok çekinden. Hem pandemiden kaynaklı çok kapalı kaldı kimseyi göremedi hem de yapısı da öyle. Ama kreşe gittiğinden beri daha açıldı. Siz bol bol parka çıkarın, markete gidin. Markette görevler verin, meyveyi o tarttırsın, ekmeği o istesin gibi. Kreşte bize öyle söylemişlerdi. Kendi başına bişeyler yapmasını teşvik esin. Mesela merdivenden tek çıksın siz aşağıda bekleyin. Oarkta müdahale etmeyin kendi oynasın gibi.