denizz1360 kızlar selam 2 aylık bebeğim var ağırlık hatta fazlasıyla mama ile besleniyor. Anne sütü çok almıyor kayınvalidem anne sütü almıyo mamayla besleniyo diye suda versek iyi olur dedi bi kararsız kaldım fikirlerinizi alabilirmyiim
agacsizkoala denizz1360 bu çok tartışmaya açık bir konu ama benim de doktorum mama ile beslendiği için günde bir iki çay kaşığı suyun zararı değil faydası olur demişti o yüzden hep verdim
Dmt-01 denizz1360 benim doktorum suya gerek yok demişti ben vermedim ek gıdaya geçene kadar kayınvalidemde bikaç kez denedi su vermeyi çok ağlıyordu su verelim belki susamıştır dedi ama su içmezdi bebeğim şuanda maşallah benden çok su içer
Bebek070 denizz1360 benım kızım 2 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor biberonla sürekli su veriyorum