Selam annişler benim 4 yasında bir oğlum var ve 3 ay 12 gün önce bir oğlum daha oldu. Büyük oğlum küçüğünü çok kıskanıyor kıskanmıyormuş gibi yapsada biz bunu fark ediyoruz ilk zamanlar cok anlayışla karsıladık sabırlı davrandık falan ama bazen gercekten sabır taşırıcı hareketler sergiliyor hem kardeşine hem bize karşı alttan alıyoruz olmuyor almıyoruz olmuyor anlayacağınız doluya koysak almıyor boşa koysak dolmuyor misali artık ne yapsam bilemiyoruz eşimle az önce bile yaşadığım şey öfkelenmeme sebep. Oluyor ki olmamak elde değil kardeşi koltukta uzanıyor bende oturuyorum kendi de gidip gelip seviyorken birde koltugun tepesine cıkıp ansızın takla acamaya calıştı ve saniye de tutmasaydım hem kendi bellini kırıcaktı hemde kardeşinin üstüne düşücekti artık çok öfkelendim ve kızdım hem kendine hem kardeşine zarar vericektin diye söyledim de sonrasına pişman olmadım mı oldum üzülmedim mi üzüldüm ama artık eşimde bende ne yapsak diye düşünmekten 3 ayda bıkkınlık yasıyoruz ya biz tek idi arkadaş kardeş istiyordu diye bizde istiyorduk yaptık kardeş böyle olacagını bilsek belki iki 3 kez daha düşünürdük ama büyük oğlumun da küçük oğlumun da bir suçu yok ikiside küçük ama büyük oğlum inatlaşarak yapıyor bazen bu bizi çok üzüyor bizim gibi durumları yaşanınız var mı siz neler yaptınız???