İnek sütünden uzak durun bir de yumurtadan. Biliyorum ilk etapta çok zor gelecek bir ay sonra hala emzirmeye devam ediyorsanız fırınlanmış gıda yiyin kek poğaça tarzı.. üç gün bekleyin eğer bebekte bir sorun olmuyorsa fırınlanmış şekilde yemeye devam edebilirsiniz. Bir ay sonra yoğurtlu çorba yapın kendinize yine çocuğunuzu takip edin yine bir sorun olmuyorsa onu da yemeye devam edebilirsiniz. Ek gıda döneminde ise önce muhakkak doktora gidin tekrar test yaptırın. Sonuca göre doktorunuz zaten sizi yönlendirir. Biz doktorumuz ile bu şekilde ilerledik ve doktorumuz hep ANNE SÜTÜ ALERJİNİN İLACIDIR dedi, ben emzirmek istemediğimi soyledikce onlar “emen çocukların alerjisinin bitme hızı mama içen çocukların iyileşme hızına kıyasla çok daha fazla” dediler. “Emen çocuk daha çabuk iyileşir” dediler. Zaten manasının tadi kokusu o kadar kötü ki sizde vermek istemeyeceksiniz çocukta içmek istemeyecektir. Allah şifa versin, biz de 1 aylıkken fark ettik 6.5 ayda bitti çok şükür. Çok zor olduğunu inanın bende biliyorum Allah yardım etsin..
Bir de diyet yaptığınız dönemde hala bebeğinizin kakası mukuslu gibi gelebilir bunun bir çok sebebi olabilir, genel görülen ise bağırsaklarin birden boşaltılması sonucu bu şekilde mukuslu kaka olduğu. Endişe etmeyin hatta benim doktorumun deyişiyle “bebeğin bezinde boncuk aramayın” 😅😅