Bebeğim 1.ayini doldurdu fakat doğduğu ilk günden beri uyurken inleme ikinma hırıltı var, doktorumuz gazdan dedi ama gazdan değil gibi sanki, sürekli her gece var, uyuyor uyanmıyor inlerken ama her an uyandı mı uyuyor mu diye bakmaktan sabaha kadar başında oturuyorum, bu durum normal mi?