Mrb, bebeğim 2 gündür çok kusuyor. Reflüsü olan bi bebek oğlum, zaten kusması var 2 ay antireflü mama kullandık fakat aşırı maliyetli bi mama. Hesaplayınca ayda 2600₺ sadece mama tutuyor. (İyi geliyorsa onu ver diyenler olur diye açıklama yaptım) o yüzden antireflü mamayı kestik onun yerine normal mamaya geçip gaviscon kullanıyoruz. İyi gelmişti. Fakat ben pazartesi bebelac gold aldım oğluma. Ama hem aşırı gaz yaptı hemde kabız. Hemen eski mamaya aptamile geri döndüm. O günden beri (pazartesi) kusuyor. Sorum şu, mama değişiminden mi kusuyordur yoksa üşüttü mü acaba? Daha biraz devam ederse doktora götürücem ama sormak istedim. Mama değişimi böyle yapar mı?