Kbra5575 Kızlar bebeğim hep oturmak istiyor mecbur oturtuyorum yatırınca ağlıyor kaldırana kadar siz ne durumdasınız😏
AtaTrkmn Kbra5575 2.5 aylıktan beri dediğiniz gibi benim bebeğim şuan 3 ay 4 günlük bi uyurken bide altı değişirken yatıyo gerisi hep kucakta oturur pozisyonda yoksa avaz avaz yıkıyo ortalığı oturtana kadar🤦🏻♀️
Caglazynp Kbra5575 benim kızımında 4 ayı yeni bitti kucaga alınca hep eğiyo kendini oturmak ister gibi :) doktor hafif sırtı yayık oturtun kucakta dedi yapıyoruz ama o hal tam orurma derdinde 😂
Kbra5575 AtaTrkmn bizde 4 aylık 6 günlüğüz aşıya götürdüm geçen hemşire kesinlikle oturtmayın dedi bende ne yapacağımı şaşırdım 😏
AtaTrkmn Kbra5575 benimkini babası alıştırmış vazgeçemiyo bebeğimde bide zorla kendini öne doğru itiyo emzirirken bile yani oturup napıcaksa 😂 Allahın izniyle bişey olmaz bebişlerimize inşallah🙏
canyarim @Kbra5575 benim kızımda öyle canım kapalım mecburen 1-2 dk oturtuyorum bende ve yürümeye hevesli yürüteç delisi 😍4 ay 9 günlük aceleci bebiş😂
Kbra5575 canyarim ya aslında yanına yastık koyarak az az oturtmak lazım ama bu hemşire böyle dedi aynen benimkinde basmak istiyor ayaklarına onun için erken tabi ☺️
canyarim @Kbra5575 aynen çok erken ama anacım bu bebişler ne aceleci 😂💕 az önce uyutmuştum yerde bir baktım tepe takla kapının oraya gelmiş ağlıyor 😂🥰 ben yürütece koyuyorum 5 dklıgına zaten kendisi sıkılıyor hemen 😂
Kbra5575 canyarim ay ben daha koymuyorum yürütece koysam bizimde aynı olur eminim de iste biraz ağırdan alıyım barı 😂
Deletedmom109 Ayy bizimkide aynı 🤦♀️ Babasının kucağından indiği an basıyor çığlığı iyice koltuk gibi oldu adam 😂😂 oturmaya çok meraklı ama dönme namına bişey yok daha tembel oğlum 🤭😂
Deletedmom109 Ayy bizimkide aynı 🤦♀️ Babasının kucağından indiği an basıyor çığlığı iyice koltuk gibi oldu adam 😂😂 oturmaya çok meraklı ama dönme namına bişey yok daha tembel oğlum 🤭😂
Kbra5575 Deletedmom109 bizimki de dönmüyor sadece yüksek yastığa koyduğum zaman başını kaldırıyor dönme yok henüz 😂
canyarim @Kbra5575 ah bacım ah ben ne hayaller kurmuştum çocuk için herseyi vaktinde diye ama olacak gibi değil bende aynısı dedim ağırdan satayım diye olmuyor 😂😂😂😂zamanı bebesiiii👼👼🥰🥰🥰