26 aylık bebegım, bundan 2-3 ay once bır ıkı vurdu bıze hıc tepkı vermedık yanı gulme ya da kızma olmadı. Cıs olur yapma tamam mı canımız acır kotu olur gıbı seyler soyledık sonra bı daha yapmadı. Asırı bı tepkınız olmasın boyle seylerde bırkac gunde unutur 🤗 sağlıkla buyusun boncuk🤗🌺🙏🏻