Kereminannesieskisehir 5 aylık oğlum doğduğunda kuyruk sokumunda ve belinde bazı yerlerde morluk siyahlık gibi izler vardı hâla var , 2 yaşına kdar geçer diyolar ama başına gelen var mı ? Bi sorun teşkil ediyor mudur yoksa sadece leke midir acaba ?
nazlimom_ Kereminannesieskisehir bizimde var ilerde geçer diyolar hatta bundan sonrakide erkek diyolar ne alakaysa😅
Zynp35 Kereminannesieskisehir bnm.kizimdada var 16 aykik hala var mogil mu mongol mu ne diyorlar geçiyormuş buyuyene kadar
Merlinlin Kereminannesieskisehir evet bizimkinde de var 22 aylık hala var. Gecen gün tesadüfen arkadaşımın kızında gördüm 3 yaşında onda da var
Kereminannesieskisehir nazlimom_ benim bu ikinci oğlum 😀 3. Yü düşünmek bile istemiyorum 🤦🏻♀️ Allah isteyenlere versin ☺️
kxbxx Bizde mor değilde yeşil var baya hem de poposu beli ellerinin üzerinde ayak bileklerinde var doktorumuz 4-5 yaşına kadar geçer dedi